INDUCTION WEEK YANG MEMENATKAN

Telah lama jangka waktu sejak kali terakhirku menaip di dalam blog ini. Aidid pon sudah bising-bising meminta kumeletakkan namanya. Alhamdulillah, selasa yang lepas tamat sudah minggu induksi bagi pelajar baru di KYUEM. Pelbagai pahit manis suka duka kutempuhi sepanjang minggu induksi ini.

Biasalah program malam tamat sekitar 1130 malam. Dan selepas taklimat ringkas barulah fasi-fasi dapat pulang ke chalet. Biasanya sekitar 1 pagi baru aku dapat melelapkan mata. Dan aku harus bangun untuk solat subuh sekitar 5.45 pagi. Kebiasaannya aku akan tidur semula selepas subuh tetapi memandangkan aku mengetuai sesi riadhah pada waktu pagi, tidak sempatlah aku untuk melelapkan mata. Biasanya waktu itu aku ganti di dalam kelas. Aku tidaklah seperti Aidid yang buat-buat mempunyai free block.
0 Responses