MINYAK NAIK

Berikut reaksi beberapa pihak setelah khabar kenaikan minyak mula didengari di KYUEM:

Meghi : Alaa.Berapa posen je pon naiknya
Izuan : Cuba kita pikir apa kita boleh buat
Hay-z : Gulingkan kerajaan!!!
Moja : Buat stok minyak sebelum pukul 12!!
Oggy : Relaks. Jangan gelabah
Zaaba : Takleh dahla selalu gi kafe lepas ni.
Jimah : RM140 la tiket aku gi balik Kelate lepah ni
Shafiq Helmi : Harap-harap biasiswa naik
Muzzein : Woi.Minyak naik ek(baru pagi tadi dia tahu)
Aiman Kedah : Oklah. Lepas ni KPM naik lagilah elaun sebab kerajaan dah kaya
We : Nate Pok Loh ni
Zul : Aku nok pindoh UK doh taun depan. Sape nok ikut aku???
Yorke : Kat rumah aku guna 3 kereta. Macam manala mak aku nak cover minyak nanti
1 Response
  1. khAINIza Says:

    hehe...banyak respon pasal minyak naik ni ye.walopun minyak naik,tapi pemilik kenderaan akan diberi tunai RM625 utk kereta dan RM150 utk motor setahun.ni sbnrnya utk elakkan orang luar dpt keuntungan dari subsidi tu. kalau wat mcm ni,rakyat kita je la yg dpt subsidi tu.